niedziela, 25 sierpnia 2013

Tomek i przyjaciele 3D

Dobry wieczór. Bardzo mi miło, że przybywa gości na moim blogu. Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem, nie sądziłam, że kartka spotka się z takim uznaniem :)

Szybciutko chcę Wam pokazać karteczkę, którą dzisiaj zrobiłam na urodziny pewnego małego osobnika, który jest fanem Tomka :) Załóżcie okulary, bo seans będzie w 3D. Chciałam spróbować, spróbowałam, troszkę błędów jest, ale na przyszłość już wiem czego unikać i jak je poprawić. :)

I zdjęcia dla Was

urodzinowa kartka dla chłopca



Karteczka jest na prawdę łatwa do zrobienia sama w sobie i polecam taką zabawę, czułam się jakbym robiła teatrzyk do szkoły :)
Planuję zrobić jeszcze jedną w najbliższym czasie, ale w nieco innej wersji kolorystycznej i w innym przybraniu, bo będzie dla dziewczynki :) 
I jak Wam się podoba? Czy warto robić kolejne w tej wersji? 
Rozkłada się prawie na płasko, mówię, prawie, bo jak już wspomniałam kilka błędów jest, a jeden z nich to montaż ozdóbek 3D. Jednakże to prawie jest na prawdę małą przeszkodą :)

Życzę Wam kochani miłego wieczoru, mam nadzieję, że Wszystkim niedziela minęła w miłej atmosferze, w przytulnym gronie rodziny :)
Dobranoc.

9 komentarzy:

  1. Kapitalna praca, dla maluszka idealna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę się dzisiaj rozpisywać.Kartka jest bombowa,super pomysłowa i pięknie wykonana;)
    Trzymaj się ciepło Dorotko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna i już czekam na wersję dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i bajkowa,idealna dla każdego chłopca,bo to oni lubią różne pociągi i lokomotywy:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. te "błędy" to chyba kokieteria z Twojej strony ;-))) bo kartka jest odjazdowa!!! się napracowałaś kobieto, ale efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety błędy są :) Dlatego się nie składa idealnie na płasko :) I wbrew pozorom nie była taka pracochłonna :)

      Usuń
  6. Świetnie się odnajdujesz w dziecięcych klimatach. Super kartka!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka CUDEŃKO, jeśli pozwolisz zostanę na dłużej bo ciekawe żeczy tworzysz:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons