czwartek, 15 sierpnia 2013

Pudełko i urodzinowa kartka

Dzień dobry. Witam nowych obserwatorów. Dziękuję, że mimo wakacji ktoś do mnie czasami zajrzy :) Sama jestem teraz na pełen etat mamą, bo córcia w domu :) Prace w ogrodzie, przy kurach i królikach. W między czasie zakupy, obiad, sprzątanie. Dlatego rozumiem tych, którym doba nie wystarcza. 

Chciałabym Wam pokazać dwie karteczki. Pudełko z okazji Chrztu świętego i kartkę urodzinową. 





I pudełko z okazji Chrztu świętego


W środku klęczy Anioł Miłości.



Kształt grzechotki kroiłam ręcznie, a kwiatki maszynką


Buciki, wg kursiku tutaj. Niestety bardzo daleko im do oryginału. Wbrew pozorom nie są takie łatwe w wykonaniu dla mnie :) Zamawiający zadowolony, więc to najważniejsze 




Dziękuję :)

Również chciałabym powiedzieć,  że cieszę się, iż podobała Wam się lampa. Niestety jeszcze nie dorobiła się klosza, a to dlatego, że odpowiedni, taki jaki sobie wymyśliłam jeszcze nie wpadł mi w ręce :)
Pozdrawiam serdecznie podglądaczy i tych zostawiających komentarze. xxx



3 komentarze:

  1. Witam serdecznie, ja nowicjuszka jak blogerka :) Oglądam i nadziwić się nie mogę jakie piękne rzeczy robisz.. pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace jak zwykle Dorotko :) I karteczka i pudeleczko sliczne , kolorki bardzo delikatne, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę Dorotko to takie prace są Twoją specjalnością;)Wszystko piękne,ale ta pierwsza kartka jest moją faworytką;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons