piątek, 12 kwietnia 2013

Koszyki, koszyczki

Hej, hej. Nie obijam się i wciąż mam pełne ręce rurek :) Dzisiaj mam do pokazania koszyczek, który zrobiłam dla osóbki, którą znam od tak zwanej kołyski. Ona cierpliwie udaje, że się Jej podoba, zatem już niebawem będzie z nową właścicielką :) Osobiście myślę, że mogłam bardziej się postarać, ale już obiecałam, że na przyszłość tak będzie. 

Koszyczek pomalowany szarą farbą do drewna, do tego wstążka- z kokardą był nie lada problem. Potrzebuję miłą stronkę, bloga, na którym jest ładnie i przejrzyście pokazane jak wiązać kokardy. Może Wy coś widziałyście? :) 
Wyściółka zrobiona własnoręcznie z poszewki na poduszkę, nie mam maszyny do szycia, więc też nie jest rewelacyjna. 

Oto i zdjęcia




Jak widać troszkę krzywy, obiecuję poprawę!

Poniżej przedstawiam Wam swój zestawik do łazienki. Pomyślałam, że jak zrobiłam ten koszyk, to dobrze będzie zrobić i resztę w podobnym wzorze :) Wyszło tak:


Myślę, że któregoś razu ten zestaw pojedzie do kogoś innego. 

Na koniec koszyk do kuchni. Miał być splotem diamentowym, ale problem był taki, że koniecznie w tym kolorze miała być całość, a ewentualne dodatki w jasnym beżowym. Niestety zaczęłam robić niepomalowanymi rurkami, bo byłam zbyt leniwa na malowanie, więc musiałam sobie diamentowy odpuścić i  wplotłam dwa paski, pomarańczowy i delikatny fiolecik. Kolorystyka mi się nie podoba, dlatego ląduje w kuchni na lodówce, na różne drobiazgi. 
Co do splotu, to przepraszam, jak zwykle ósemkowy, ale JA NIE POTRAFIĘ pojedynczego, no zawsze mi się rozwala! A taki był też zamiar. 



Za to spód przykryłam nieco inaczej niż zawsze. 
Kursik tutaj, na pewno już widziałyście tą stronkę, a jeśli nie to bardzo polecam :)


Dużo dzisiaj pisania było, przepraszam za tak długi post, ale chciałam wszystko pokazać. I mam też pytanie do Was odnoście malowania rurek. W jaki sposób je malujecie? Ja maluję wycięte paski, ale akurat w koszyku powyżej nie mogłam tak zrobić, bo do malowania użyłam lakierobejcy, po za tym, czasami rurki bardzo źle się zwijają po niektórych farbach, np. jak w tym szarym koszyku. Końcówki się wywijają i muszę każdy pasek prostować. Próbowałam malować skręcone gąbką, ale mi się sklejąją :/
Będę wdzięczna za Wasze porady!

Dziękuję, że jesteście! 

9 komentarzy:

  1. Przepiękne wyplatanki:) i wcale nie są krzywe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepraszaj za pisanie ja też dużo piszę i lubię czytać u innych ,bo wtedy wiem co ktoś chciał nam przekazać,na co zwrócić uwagę.A jeśli chodzi o Twoje wyplatanie to wyszło pięknie,cały czas widać jak się rozwijasz pod tym względem.Miłego weekendu życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyczki super,nie wiem czego się ich czepiasz,mi się podobają,ja nie maluje raczej rurek przed splataniem,ale ja się dopiero uczę,pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja też się dopiero uczę :) Wyplatam od około miesiąca. Fakt, że staram się robić dużo i często by nabrać wprawy i ćwiczyć nowe sploty.

      Usuń
  4. Dziękuję Wam. Ja rzadko jestem zadowolona z efektu. Nie umiem ładnie dobrać ze sobą kolorów. Chcę zrobić coś ładnego do jadalni i coś w czym będę mogła trzymać gazety, ale nie mam pomysłu ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotka ja prawie wszystko jadę ósemkowym,bo koszyk się trzyma a też mam wielki problem z jedną rurką;(
    Koszyczki sa na prawdę bardzo ładne i równiutko wyplecione,ale to,że marudzimy nad naszymi pracami to normalne;)
    Wyplataj dalej,bo z przyjemnością oglądam Twoje dzieła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie narzekaj ,bo twoje plecionki są naprawdę świetne,a że splot ósemkowy...ja też jadę ósemkowym bo szybko i ładnie wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, wychodzi szybko i dobrze się trzyma. Kusi mnie pojedynczy czy podwójny, ale nie wychodzi ni hu hu

      Usuń
  7. Wszystko jest śliczne, ale zestaw do łazienki cudny. Strasznie tu u Ciebie ładnie aż miło zajrzeć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde słowo po sobie zostawione. Wszystko co miłe i przyjemne jest motywacją by stawać się lepszym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Social Share Icons